„TABLOO“ intranetas ir dokumentų biblioteka bei saugojimas yra „Microsoft SharePoint Online“ aplinkoje sukurtas sprendimas, suderinamas su visomis „Office 365“ paketuose esančiomis funkcijomis.
„TABLOO“ sudarytas iš modulių, o tai reiškia, kad kiekviena įmonė gali susiprojektuoti labiausiai sau tinkamą paketą.
Geriausiai įmonę reklamuoja ir jos vertybes propaguoja – laimingi jos darbuotojai. Todėl svarbu nuolat informuoti darbuotojus apie bet kokias įmonės naujienas ir pokyčius, bent jau pateikti jiems tą pačią informaciją, kuria įmonė dalijasi su klientais ar žiniasklaida, kad bendravimas su klientais būtų nuoseklus.
300€/mėn. | 500€/mėn. | 800€/mėn. | *priklauso nuo susitarimo | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Palaikymo vartotojų skaičius
|
||||||
Iki 50 | ||||||
51-100 | ||||||
101-300 | ||||||
301+ | ||||||
Palaikymo paslaugos
|
||||||
Sertifikuoti specialistai | ||||||
Sutartas reagavimo laikas | ||||||
Prieigos valdymas | ||||||
Konsultacijos duomenų valdymo klausimais | ||||||
„Microsoft“ specialistų pagalbos agentūra | ||||||
Konsultacijos dėl funkcionalumo ir galimybių | ||||||
Atsarginių kopijų valdymas | ||||||
Reguliarūs atsiliepimai apie pasitenkinimą | ||||||
Duomenų sinchronizavimas ir problemų sprendimas | ||||||
Vartotojų konsultavimas ir instruktavimas | ||||||
Paslaugų efektyvumo analizė ir pasiūlymai | ||||||
Sistemos klaidų stebėjimas ir diagnostika | ||||||
Paslaugos už papildomą mokestį
|
||||||
|
||||||
|