„TABLOO“ intranetas ir dokumentų biblioteka bei saugojimas yra „Microsoft SharePoint Online“ aplinkoje sukurtas sprendimas, suderinamas su visomis „Office 365“ paketuose esančiomis funkcijomis.
„TABLOO“ sudarytas iš modulių, o tai reiškia, kad kiekviena įmonė gali susiprojektuoti labiausiai sau tinkamą paketą.
Talentingas pardavėjas yra viena didžiausių vertybių bet kurioje įmonėje. Už pardavimus atsakingi asmenys gali dirbti efektyviau ir sukurti daugiau naudos įmonei, kai jiems užtikrinami lengvi ir patogūs būdai pasiekti visą reikalingą informaciją. Todėl informacija turi būti gerai organizuota, susisteminta ir visada atnaujinta.
300€/mėn. | 500€/mėn. | 800€/mėn. | *priklauso nuo susitarimo | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Palaikymo vartotojų skaičius
|
||||||
Iki 50 | ||||||
51-100 | ||||||
101-300 | ||||||
301+ | ||||||
Palaikymo paslaugos
|
||||||
Sertifikuoti specialistai | ||||||
Sutartas reagavimo laikas | ||||||
Prieigos valdymas | ||||||
Konsultacijos duomenų valdymo klausimais | ||||||
„Microsoft“ specialistų pagalbos agentūra | ||||||
Konsultacijos dėl funkcionalumo ir galimybių | ||||||
Atsarginių kopijų valdymas | ||||||
Reguliarūs atsiliepimai apie pasitenkinimą | ||||||
Duomenų sinchronizavimas ir problemų sprendimas | ||||||
Vartotojų konsultavimas ir instruktavimas | ||||||
Paslaugų efektyvumo analizė ir pasiūlymai | ||||||
Sistemos klaidų stebėjimas ir diagnostika | ||||||
Paslaugos už papildomą mokestį
|
||||||
|
||||||
|